domingo, 18 de noviembre de 2012

I Taller de cuchara de Buxo

O sabado 17 de Nobiembre se fazié o "I Taller de cuchara de buxo" organizau por O Corrinche y o Rolde de Fablans de l'Aragonés de Barzelona. O Taller abié entre os suyos ochetibos o de compartir teunicas pa fer cucharas de buxo a imitazión de as que antismás se feban en as casas y en os mons. Cucharas como as que feban os pastors pa acotraziar-se y minchar-se as chentas.

Isabel y Andrés con a sierra sacando os toros
A chornada empezipió con una esplicazión cheneral sobre as teunicas pa fer cucharas de buxo. As piezas se fazión de raso a man, emplegando sierras, serruchos, astrals, gubias, escabanaderas y raspas.

O compañer Andreu eba parau una fuella an se i esplanica o prozeso pa fer cucharas de buxo con graficos y  adibindo a terminoloxía aragonesa. Dimpués, estase por parellas o indibidualmén, empezipió o prozeso, dende a saca d'os toros, pasando por copa y mango con gubia, afinau con escabanadera y güeso.

Andreu y Carles mos amostrón tamién a suya produzión anterior, consistén en bels exemplars  tanto funzionals como artisticos y decoraus con motibos tradizionals u naturals.


Araceli en azión
A meyodia mos faziemos güena chenta, encluyindo una sartén de migas y carne asada! pero dimpués, la emprendimos atra bez con as cucharas. A la fin a produzión estió de güeito piezas, y toz marchamos bien goyosos d'aber estau un diya sanzero charrando aragonés y prauticando a biella costumbre de fer cucharas de buxo.

                      Pau Arbués, 18 Nobiembre de 2012






A cuadrilla de cucharers


A produzión !


Materials, ainas y azions (feito porAndreu Comas)